נתניהו מתריע: "מוכרים את הנגב, הגליל והמשולש, לתנועה האיסלאמית"

איתי גדסי No Comments on נתניהו מתריע: "מוכרים את הנגב, הגליל והמשולש, לתנועה האיסלאמית"

ראש הממשלה לשעבר ח"כ בנימין נתניהו תוקף בחריפות את "חוק החשמל" שהממשלה והקואליציה יעבירו בקריאה שניה ושלישית, "הם מממשים נדבך יסוד של חזון ״זכות השיבה״ הפלסטינית" | צפו

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת אישורו הסופי בקריאה שניה ושלישית של "חוק החשמל" שיכשיר למעשה עשרות אלפי בתים של בדואים בנגב שנבנו בניגוד לחוק ומביא להשתלטות מאסיבית על אדמות המדינה בדרום, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תוקף היום (שני) בחריפות את החלטת הממשלה והקואליציה להעביר את החוק.

נתניהו ציין כי "בשבוע שעבר הממשלה הישראלית-פלסטינית הראשונה של בנט והאחים המוסלמים אישרה איחוד משפחות של 10,000 פלסטינים. היום הם מוסיפים חטא על פשע ומאשרים את "חוק החשמל" שמאפשר חיבור לחשמל לעשרות אלפי מבנים בלתי חוקיים, ללא היתר בנייה" תקף נתניהו.

ראש האופוזיציה הזהיר "הם מוכרים את הנגב, את הגליל והמשולש, לתנועה האיסלאמית. גם הבתים הבלתי חוקיים האלה יוכשרו ואחריהם יבואו עוד עשרות אלפים. בכך הם מממשים נדבך יסוד של חזון ״זכות השיבה״ הפלסטינית".

נתניהו פנה לראשי המפלגות "בנט, סער, לפיד וגנץ – אתם יודעים בדיוק מה אתם עושים. אתם מוכרים את המדינה לתנועה האיסלאמית למען ההישרדות הפוליטית שלכם. תתביישו לכם".



0 תגובות